Pierrot üzenete a MEGASZTÁR 4 jelentkezőinek: Nincs szükség rátok!
Információink szerint eddig több ezren jelentkeztek a TV2 Megasztár 4 néven meghirdetett tehetségkutató versenyére. Pierrot szerint a Megasztár 4 indulóira csalódás vár.
“Inkább azt tanácsolnám a fiataloknak, hogy a zene iránt érzett szeretetük maradjon meg hobbinak. Sajnos nagyon keveseknek adatik meg, hogy betörjenek a poppiacra, és évtizedeken keresztül fenn is tudjanak maradni”.
Egyetértesz Pierrot vélményével, vagy szerinted érdemes mégis indulni? Esetleg már jelentkeztél is a Megasztár 4-be?
Írd meg nekünk a véleményed erről a cikkről. (Ehhez a cikk alatti megjegyzés linket használhatod)
2008 06 20 4:14 de.-kor
Sajnos teljes mértékben egyetértek…
Aki kíváncsi, olvassa el az “ajánló-videó” alá beírt hozzászólásomat…
Nagyjából ugyanezt írtam le.
Persze ettől még nem feltétlenül kell lefújni a műsort… És nem is valószínű, hogy le lesz fújva.
2008 06 20 9:31 de.-kor
Hát szerintem ez így nem igaz!!Jobb ha megpróbálják mint,hogy tehetségesek és lemaradjanak egy nagy élményről!!!Egy próbát megér!!Ha pedig nem sikerül akkor is nyertek!!TAPASZTALATOT:D:D
próbáljátok meg!!pussz
2008 06 20 11:55 de.-kor
Pierott mondatai között nincs összefüggés! Ha minden fiatal csak hobbiból zenélne, akkor egyáltalán nem lenne esélyük befutni! Vagy pont ez lenne a lényeg? Hogy utat engedjenek a csinált “sztároknak”?
2008 06 20 12:41 du.-kor
Teljesen igazat adok ennek a cikknek, mert a régi megasztárosok között a mai napig van olyan “sztár”, akinek nem kellene , hogy ott legyen. Sajnos nem a zsűrin múlik, hogy ki lesz döntős, szerintem ezen változtatni kellene, mert aki nem hozzáértő füllel hallgatja, annak mindegy , hogy ki van a tévében.
2008 06 20 5:50 du.-kor
Nekem az a véleményem, hogy nem lehet tudni, ki nagy tehetség; lehet, hogy a Megasztár 4-ben nagyobb tehetségek fognak születni, mint eddig bármelyikben a 3 közül. A másik meg…. Pierrot, az eszedbe se jut, hogy valaki csak tesztelni akarja magát és hozzáértőktől (is) (bár hogy mennyire hozzáértők a leendő zsűrik….) szeretne véleményt kapni, hogy milyennek ítélik a hangját???! Attól, hogy valaki jelentkezik egy tehetségkutató versenybe, nem azt jelenti, hogy mindenképp popsztár akar lenni….;)
2008 06 20 5:52 du.-kor
Ja, és hozzáteszem: az eddigi Megasztárokból hirtelen egyetlen embert sem tudnék mondani, aki igazán benne maradt a popszakmában és az elismertsége is nagy….
2008 06 20 10:05 du.-kor
Nem értek egyet Pierrot-tal! Egyszerűen elkeserítő nézni, hogy mennyi dilettáns, szar hangú, hozzánemértő “énekes” van az “élmezőnyben”. A színvonal aluliak vannak nagyrészt elöl. És én nagyon remélem (mint ahogy az eddigi megasztárok alatt is), hogy további jóhangú fiatalt fedeznek fel, s végérvényesen elűzik, kiírtják, a nyávogó, énekelni nem tudó, divatgirl-öket. Egyesek playback nélkül nem tudnak fellépni, s össze-vissza intonálnak. Igenis újabb kísérletet kell tenni a jóra. És ha csak egy jó is felfedeződik, már az is jobb mint a semmi! Éljen az élőzene, éljen a színvonal, pusztuljon a disco! És igen, én is jeletkeztem!
Juca
2008 06 20 10:09 du.-kor
Lehet hogy nincs hely a piacon. De istenem kik vannak a piacon?
Kategorizáljunka “:vagánycsávók vagyunk de igénytelenül és közönségesen vagyunk azok” aztán a”semmi értelmes zene csak tucc tucc, és ez nekünk a művészet”, a “király rockbanda vagyunk tudunk 3 akkordot gitározni” a “szeretlek józsi hiányzol” kategória vagy a “jajj bébi táncolj velem aztán menjünk…vagy ne menjünk…” stílus? Most őszintén…Vannak iparosok, csak sajnos a tömeggyártás megöli az egyediséget és a stílust ez van. Ha kirugdosnák azokat akik semmi értelmes zenét nem csinálnak, csak szép pofijuk, meg popsijuk van, vagy jóképűek, meg gazdagok, és megmaradna az igazi zenész gárda akkor hepi lenne. Még egy megasztárnak lenne hely!
(a fentieket természetesen nemminden magyar popzenészre értem, tudni illik akinek nem inge,…)
Egyet érteni az állítással hogy nincs szükség megasztárra mégis tudok. A legegyszerűbb útja a hírnév megszerzésének elmenni a megasztárba és énekelni. Hol van már a régi jó világ amikor garázsbandákból, báréneklesekből,és ambiciózus, állhatatos, lelkes csórókból óriási zenészek lettek, bejárták az utat amit kellett, és minőséget adtak?
Láttunk a megasztárban nagy hangokat, sokat, és láttunk nagy zenészeket. A nagy zenészek nagyon ritkák voltak pl. Rúzsa Magdi aki már úgy jött hogy ott volt az ő saját lelke a saját zenéje., a nagy hangok…szinte mindenki az volta aki most benne van a köztudatban, csak nekik nem volt koncepciójuk. Nem volt saját utánnozhatatlan stílusuk, vagy van hangjuk és a hangjuknak van stílusa de a fejük valójában totál üres.
Szerintem ha néhány mai “sztárt” kivágnánk keverés nélkül az utcára hogy nesze ember keresd a kenyered zenével, akkor éhenhalnának, és nem jutnának sehová.
Aki igazán jó és igazán a páylára való szerintem be tudja járni az utat. Be kell hogy járja az utat, de minimum egy részét hogy megértse mit akar, és hogy saját magává váljon. Én ezt gondolom.
2008 06 20 10:17 du.-kor
Ehhh. Pierrot most jól megmondta a magáét. Nincs hely…nincs szükség.
Jó zenészre égető szükség van. Pierrot nem néz zenei adót, vagy számokban, és bevételben, meg piactelítettségben látja a zenét.Ha kinyitja a fülecskéjét rájön hogy a mai zenei élet a nagyöregeket és egy-két gyöngyszemet kivéve fuldoklik a tehetségtelenség, az eletronikus keverés, és az igénytelen fogyasztók tömegében.
Dehát jó. Ha így áll hozzá egsy olyan személy aki játszott a megasztár életében elhiszem.
2008 06 21 11:19 de.-kor
De azt ell kell felejteni, h ez egy nagy feltörési lehetőség mindenkinek, ez egy buli, amit érdems kipróbálni és jelentkezni, a kivétel meg indik az első 2-3 helyezett.
2008 06 22 3:31 du.-kor
Na igen! Az eddigi hozzászólásokkal kb. egyetértek!:)
És sztem nem arról van szó, hogy mindenki a Megasztár által akarna befutni és hírnevet szerezni. Legalábbis én nem!!! De van olyan, hogy nem igazán van lehetősége rá egy meglehetősen tehetséges zenésznek, énekesnek, hogy eleget szerepeljen ahhoz, hogy többen megismerjék, keressék. Vagy épp pénze… Vagy nincs pofája kopogtatni mindenfelé, hogy neki mekkora “csudajó” hangja van, és lám, így el is vesztek a LEGNAGYOBB tehetségek!!!
Véleményem szerint ugyanis ez a műsor CSAK ARRÓL SZÓL, hogy meglássák, mennyi jó hangú, tehetséges ember van, akik sorra elsöprik valóban a mai popsztárok 90 (!!!!!!!!!!) %-át! Aki ott az 1. lesz, nem jelenti azt, hogy az fog a leginkább befutni! Csak épp az ott fellépőknek van esélyük arra, hogy valaki felfedezze őket, felfedezze a bennük rejlő tehetséget!
Ennyi!!!;)
2008 06 22 5:19 du.-kor
Hát….szerintem Pierot csak jót akar…vagy mi…szerintem a baj ott kezdődik, hogy be se hívnak mindenkit..ennyit az esélyegyenlőségről….nem beszélve hogy nem a szakmai zsűri véleménye számít hanem az, hogy a Bözsi néninek melyik fiúcska vagy lány a szimpatikus…hát…elég szomorúúúúúúú
2008 06 22 10:53 du.-kor
Nincs szükség ránk? Mert Tóth Gabira aztán baromi nagy szüksége volt a világnak… Bár, annak is legyen vmi lehetősége, aki még az érettségit letenni sem volt képes…
2008 06 23 9:35 de.-kor
Pierottnak szerintem sikerült elérie amit akart. Ezzel a kijelentéével több száz fiatal tehetség kedvét vette el a szerepléstől. Szerintem mindenkinek joga van meg mutatni, hogy mit tud. Az, hogy “betör-e!! a piacra, más kérdés. Ez a Megasztára nem komoly verseny. Ahogy az egyik előttem szóló is mondja, itt a Bözsi néni véleménye számít és nem a zsűrié, ahol (előzőekben) hozáértő ember ül. Szóval, szerintem ez a kijelentés elég durva volt. Nekem legalábbis elvette a kedvem mindentől, pedig fontolgattam, hogy megpróbálom. Különben is, kit érdekel a hírnév? HOgy a magánéletemben turkáljanak a szennylapok? Köszi nem. Csak jó lenne ,kipróbálni magam és megmutatni, hogy mit tudok. Ennyi.
2008 06 23 9:00 du.-kor
Az eddigi hozzászólásokkal részben egyet értek, másrészt nem!
Én indulni fogok a M4-be, de nem kifejezetten azért, mert húú…de nagy pop sztár akarok lenni. Egyszerűen fejezem ki magam—> Imádok énekelni, enélkül nem is élnék. Kis korom óta szerepet játszik az életemben. Egyébként én nem arra törekszem, hogy bejussak a műsorba (,de hogy ne hazuttoljam meg saját magam: Nem bánnám:) ), csak szeretném megtudni, hogy van-e értelme képeznem a hangom, és az igazat megvallva nem csak hobbi szinten szeretném ezt űzni. Mindenkinek esélyt kell adni! Hisz a legváratlanabb pillanatokból tőrnek elő a tehetségek. De mint mind tudjuk a legtöbb “sztár” többsége protekciós… Szerintem T. Gabi se, csak a hangja miatt jutott be… :S
De ez csak az én véleményem…
2008 06 24 8:04 de.-kor
Kedves Szotyi és a többi kedveszegett!
Én tisztelem Pierrot-t, de nehogy már ez vegye el a kedveteket! Döntsétek el, mit akartok, aztán vágjatok bele! Igazából ha emiatt lemondtok bármiről is, nem is akartátok igazán. Nem a mások véleménye számít, hanem hogy te mit tartasz fontosnak. Jómagam már jelentkeztem az egyik műsorba, aztán semmi válasz. Kiderült, hogy már a levelek közül is válogattak. Úgyhogy ha jelentkezel, az még nem jelenti azt, hogy egyáltalán a zsűriig eljutsz.
Egyébként pedig minden lehetőséget meg kell ragadni, az tudja, aki már önerőből próbálkozott ezen a piacon. Csak maradj meg embernek, ha sikerül!
2008 06 24 9:10 du.-kor
Sziasztok!
Eggyáltalán nem értek eggyet Pierrot-úr véleményével!
Elmondom miért!Mert sok (tehetséges)embernek nem az a célja hogy feltörjőn,lehet ez egy hobbi nekik azis lehet hogy csak kiszeretnék magukat próbálni!
A másik,énis szerettem volna jelentkezni de mostmár ezzel az ellenszenves kijelentés miatt nem indulok,és én ugy lettem volna vele ha megnyerem meg! Ha nem, hát nem:( nem lettem volna ideges ez miatt:S mert eddigse vártam el senkitől hogy pár adás alatt Star-t csináljanak belöllem vagy a többiekböl:)) Sok embert ismerek szinte az én társaságomba csak tehetségek vannak :)és sokkal jobb és tehetségesebb hangal mint az eddigi megasztár nyertesek:)És mi nagyon fiatalok vagyunk!!Sok hirességet ismerek akik biztattak minket és mondták hogy keressük fel azt és ezt jelentkezzünkk! De minek???? Azért h csináljunk egy zenét és egy videóklippet? és szinte senki nem fog megismerni minket,sehol nem leszünk:)mert nem lennénkk!Hát de ezvan:)Én ezzel nem értek eggyett! Ez a mondtat csak elveszi mindnekinek a kedvét a zenétől! Mint..pl..az eddigi megasztárba mikor fiatalok jelentkeztekk.. a zsűritagok igy kezdték:Biztos vagy benne hogy énekes akarsz lenni és ezen a pályán akarsz maradni?(ha tudsz)..Hát istenem akkor nem jelentkeztekk volna! Ennyit erröl:)És szerintem sok fiatalnak már azis egy élmény ha már Tv-be szerepelhet:)Hát akik jelentkeztek azoknak sok sikert!! De nekem BIZTOS HOGY NEM EGY HOBBI A ZENE ÉS AZ ÉNEK mert nekem az ÉLETEM!!!! ÉS IMÁDOK ÉNEKELNI A LEGJOBB DOLOG SZERINTEM A VILÁGON!!!!!…..De az én véleményemre nem muszály adni:)csak 15 éves vagyok:) ..nahh sziasztokk
2008 06 24 9:15 du.-kor
Jah és hozzáteszem..Eminek és Krisztánakk igaza Van:) mert ez sajnos Így van :)) nem mind egy hogy Roma vagy vagy Magyar? Hát az isten teremtett minketis..(mert én Roma vagyok:)de szerintem ez nem bűn:) és és nemis szégyellem:) Sőtt büszke vagyokkkk ráááá!
2008 06 25 1:46 du.-kor
Sziasztok.
Teljesen félre van itt mindenki informálva. Ez a kicsi hazánk nem bír el ennyi előadót. Ráadásul aki valóban tehetséges az nem is jelentkezik ilyen műsorokra. Hogyan is lehetne összemérni két embert aki teljesen más egyéniség? Ha jelentkezne Michael Jackson és Sting akkor melyik nyerne? Mnd a két világsztár különleges tehetség és még sem lehet össze mérni őket. Ez a műsor csak arról szól, hogy egy nem éppen szakmai zsűri kiből csinál sztárt. A nyertesnek össze vakarnak egy középszerű lemezt és eltelik egy év és senki sem tudja már ki is volt ő.
A valódi hazai zenei életnek megvannak a sztárjai. Ezek a művészek évtizedek óta írják a jobbnál jobb dalokat és nem hagyják magukat formálni. A valódi tehetség pontosan tudja magáról, hogy jó amit csinál. Csak a tehetségtelennek kell vissza jelzés mert nincs önkontrollja.
2008 06 25 4:01 du.-kor
: ] möszjő Pierot egy kicsit túlságosan el van kényeztetve a poppiac által. Figyelj P. te olyan zenét csinálsz amilyennél mások még hobbiból is jobbat csinálnak.
Ki nem sz**ja le a te véleményedet, te önelégült s*ggf*j?
2008 06 25 4:13 du.-kor
Ki az a Pierrot?… Magyarországon a csinált sztárok miatt nincs lehetőségük a tehetségeseknek. Igen ez jellemzi kis országunkat. Nálunk egy Andrea Bocelli max. a vakokintézetének kórusáig jutna el.
2008 06 25 9:38 du.-kor
Abszolút nem értek egyet! Ki mondta, hogy aki jelentkezik, azért teszi, mert be akar törni a poppiacra?
Ha csak bizonyítani akar? és akármilyen eredmény esetén megmarad a zene számára hobbiként??????
Én már csak azért is…
Sok sikert mindenkinek poppiacon túl és innen….
2008 06 25 11:45 du.-kor
2 hétig leszek sztár, utána életem végéig depressziós?… Egyet értek Noname-mel. De azért sok sikert mindenkinek, aki jelentkezik ;)!
2008 06 26 9:48 de.-kor
Hátén eggyátalán nem értek egyet mert mi van ha valaki eszméletlenül tehetséges és ha meg se próbálja honnan tudnának róla az emberek hogy mégis mien egy nagyszerű énekes!!!
erről ennyit….szóval szerintem ha valakiben van annyi bátorság hogy annak ellenére, hogy ennyien jelentkeztek elmegy és énekel….le a kalappal!!Már volt is egy bátorság próba amit túl élt és nyugodtan büszkék lehetnek rá a barátai, szülei, testvérei és a tanárai is..:)
Szerintem aki úgy érzi meg akarja mutatni mit is tud annak itt a nagy lehetőség és igen valószínű hogy minen embert nem fognak beválasztani mert ennyi hely nincs, de az ne csalódásként élje meg hanem már szt hogy ott énekelt a zsűrinek és végre megmutatta hogy mit tud….
2008 06 26 11:21 de.-kor
Kedves Enikő! Köszi a biztatást és a tanácsot már jelentkeztem is. Hogy összejöne azt nem tudom, de mindenesetre megpróbáltam. Szóval köszi!
2008 06 26 5:58 du.-kor
Öm…ha nincs szükség a jelntkezőkre akkor minek hirdetik meg a versenyt?!Pierrotnak úgy is mindíg beakartam szólni!Nem ám!De itt akkor sincs igaza!Vagy az a baj,hogy idén nem kértél fel zsűrinek ?Hát szivás!De iyet akkor se mondjon!
2008 06 26 7:17 du.-kor
Sajnos ez az egész tényleg az ismertségről szól! Vannak olyan tehetséges, énekelni tudó emberek, akiknek az ilyen műsorokon kívül nincs lehetőségük a bemutakozásra.
A mai világban két emberből lehet énekes. Akinek sok pénze van (menedzser, studiómunka, önreklám, amire lássuk be nem mindenkinek jut), ill. aki megfelelő protekcióval rendelkezik (apuci/anyuci színész/énekes, a megfelelő emberrel “beszélget”).
Nézzük csak a korábbi “ki mit tud”-okat. Ha az akkori zsűri is így minősítette volna a lehetőséget, nagyon sok tényleg értékes emberrel, dallal lennénk kevesebbek.
A piacon tényleg sok az énekes, de először szelektálni kéne, és meglátnánk mennyien maradnak. Hiszem, hogy akkor rengeteg hely jutna a felfedezésre váró tehetségeknek!
És könyörgöm, ne vegyük már el a másik ember kedvét, reményét csak azért, mert nekünk már lejárt a dolog és unjuk. Akkor ott kell hagyni a műsort, és megnézni sem kötelező.
Hiszem, hogy jó lesz a műsor! Persze ennek a felelőssége éppúgy terheli a zsűrit mint a fellépőket! Én azt mondom, a castingon találkozuk!
2008 06 27 4:39 de.-kor
Hát én voltam a Megasztár 3-ban, de amit ott kaptam rosszat s jót, egy életen át megmarad bennem és a kritika csak erősít!
Ezért bátran jelentkezzen mindenki! Egy esélyt kell adni saját magának!
Pierrot meg tartsa meg magának a gondoltát!
Ugyanis egyesek azt hiszik, mert kicsit úgymond feljebb valóak; és valamit elképzelnek azt ráerőltethetik másra is!
Senki nem kérte meg, hogy legyen Zsűri tag és napokon keresztűl tanult s tanulatlan emberek hangját kellett hallgatnia!
Mindenki látja Pierrot már kibukott; akkor sztem pont, hogy az ő szava egyenlő a nullával!!!! ENNYIII
2008 06 27 12:47 du.-kor
Véleményem szerint, nagyon jó ötlet a Megasztár4! Én is jelentkeztem!
Nem az a lényeg, hogy országszerte, vagy akár világszerte híres legyek!
Egyetlen lényeges dolog van az egészben! Ha csak 1* állhatok színpadra, akkor már bizonyítottam magamnak, hogy képes vagyok rá! Mindegy, milyen értékelést kap egy ember, a fontos, hogy önmaga pozitívan élje meg az élményt, ha bekerül! Mindenki le tudja vonni a következtetést saját magának!
2008 06 27 12:51 du.-kor
Kedves Zsolti!
A sztárságot nem két hét alatt érik el az emberek! Az hosszú évek folyamata! Két hét alatt, esetleg néhány ember emlékszik a nevedre, hogy szerepeltél egy műsorban. Ez ennyit jelent! Tehát, semmit! Ezért két hét után, sőt 1 év után sem kell senkinek azt hinnie, hogy sztár!!!!!!!!!!
2008 06 27 9:43 du.-kor
Egy kérdés: tényleg igaz, hogy nem mindenkit hívnak be a zsűribe, aki jelentkezett???? Nos…. akkor hogy is választják ki őket?!?!?!?!
Ha ez tényleg így van, elég sok esély van arra, hogy pont a leg- vagy eléggé tehetségeseket ne hívják be, a “selejtet” meg igen….!!!!:S:@
HOL ITT AZ ESÉLYEGYENLŐSÉG??????????????????????!:@:(
2008 06 28 5:59 du.-kor
Könyörgöm először azt kéne tisztázni, hogy mi az a sztárság? Olyan személyek a sztárok akiket a média futtat és ebből szerzik vagyonukat…
Sok híresség mint pl Győzike vagy Kelemen Annácska, Kiszel Tünde stb. csak botrányaival hívják magukra a figyelmet, a felszínt látjuk a hazudozást , de az érték az sehol sincs. Az emberek nagyrésze sajnos erre vevő… Én olyan személyeket tartanék sztárnak akik letettek vmit az asztalra,felnézhetek rájuk,önmagukat adják,tudják mire képesek , de mégis szerények maradnak és nem szállnak el, akiktől csak tapasztalatot gyűjthet és tanulhat az ember. Ez a sztárság mindig a külvilág szemében dől el, kit mi módon tekintenek annak.
Pierot ezzel tényleg kicsit nagyot mondott, de van benne igazság. Mindig lesznek tehetségesnél tehetségesebb emberek akiket vmilyen úton-módon fel kell, hogy fedezzünk, de sajnos a mai világ nagyrésze már nem értékeli úgy a zenét és a műviességet keresik. Igen is szükség van a tehetségekre, de ehez a közönségnek is reálisnak kell lennie és nem a származás vagy a
szinpátia alapján kéne döntenie. A legnagyobb baj az , hogy nagyon sok a tucat előadó akik mindig ugyanazt mutatják és nem tudnak többet nyújtani egy két három hangból álló számnál , aminek semmi nehézség foka nincs. Viszont akkor nincs mit tenni ha sokan erre vevőek.. S arról se szabad megfeledkezni , hogy mennyire eltérőek az izlések és kiváltságok. A lényeg maga az egyéniség amit semilyen divat irányzat miatt nem kell,hogy megváltoztassunk.
2008 06 30 10:50 du.-kor
Én is jelentkeztem…
Nem értek maradéktalanul egyet Pierrot-val…
Az tény,hogy a magyar zenei piac tele van szennyel,de nem minden szenny…
Én nem azért jelentkeztem,hogy Megasztár legyek,hanem azért mert ez egy jó próbatétel nekem…
Most,hogy behívtak félek egy kicsit és izgulok,hogy az élmény pozitív legyen.Nem leszek csalódott,ha nem jutok tovább,mert nem másnak,hanem magamnak bizonyítok!
sok sikert a többi jelentkezőnek is!:)
Üdv!
Dusty
2008 07 02 6:16 du.-kor
Igen igaza lehet,de…érthető ha a jelenlegi zenei szakma félti az eddig kiharcolt helyét és nem szívesen osztozik és enged be maga közé új riválisokat.Ha egy x éve zenével foglalkozó képzett ember ilyet üzen az elgondolkotató.
2008 07 02 8:49 du.-kor
Hát…. nekem lett (!!!) volna kedvem jelentkezni, mivel már vettem részt nagyobb horderejű ének versenyeken… és ott jó helyezést értem el… de… ezzel a hozzá állással…… mármint… most már nincs is nagyon kedvem indulni, mivel ez a ‘cikk’ elbizonytalanított…. meg aztán még csak 14 vok……. X) De mondjuk én spec nem azért jelentkeztem volna, hogy _Húúú de nagy sztár legyek!!!_, hanem mert imádom a zenét, zenélek (valamilyen szinten), és még azért is, mert a hazai “pop-piac” rettentő szar és igénytelen!!! Ugyan már!! Ha ilyenek vannak előtérben, mint pl.: Dundika, aki alapjáraton egy szőke üresfejű…. hmmm.. emberke, akkor NEKEM, egy 14 éves kiscsajnak mennyi esélyem lenne, főleg ha az ilyen Pierottok így állnak hozzá az egészhez??? Kimondta, hogy ÉN ebből is akarok megélni????!!! Én szeretem a zenét, szeretnék zenélni és egyben alkotni is…. meg azért jól jönne egy szakértő véleménye is előtte…X):).. bár, mondjuk nem tudom, hogy milyen lesz ez a zsűri… de nekem aztán 8 lett volna egyépként is!!!!
Csak mondjuk azt sajnáltam volna, hogy-ha rögtön a leges-leg elejény azért esek ki, mert egyeseknek “nem szimpi a stílusom”, és mondjuk Mariska néni szerint dzsr zenét szeretek, énekelek………… De mondjuk meg is értettem volna.. amilyen én vok..X) Na MIND EGY!!!!!! SOK SIKERT A JELENTKEZŐKNEK!!! FIGYELLEK ÁM TITEKET!! 
2008 07 02 8:53 du.-kor
…ŐŐŐŐŐŐ… hát, izé.. a helyesírási hibákért bocs!!!! ‘:) 8).. és… EGYETÉRTEK AZ ELŐTTEM SZÓLÓKKAL!!!!!!!!
2008 07 03 11:33 de.-kor
Sziasztok!
Sajnos nagyon nem értek egyet Pierrottal! Vannak emberek, köztük jómagam is akik már nagyon régóta csak a zene szeretetének élnek. Hosszú évekig gyakorolnak, fejlesztgetik a tudásukat. Minden ember szeretne egyre jobb eredményeket elérni abban amiben tehetséges. De ha úgy tellik el egy élet hogy nem mutathatod meg azt amire egész életedben készültél akkor mit ér az egész? De valószínűleg Pierrot sem tett volna ilyen kijelentést ha nem az lenne aki… Neki már sikerült, ő már bizonyított.Így hát olyan egyszerűnek látszik innentől minden. De mi van azzal a sok emberrel akinek sajnos nincs más lehetősége csak az efféle showműsorok? Ebben az országban sajnos pénz és megfelelő ismerettségek nélkül túl sokra nem mész a tehetségeddel. Én ismét lemaradtam a jelentkezésről. 30-a óta már nem lehet jelentkezni a műsorba. Így hoppon maradtam de nagyon. Aki esetleg tudna nekem segíteni hogy mikor lesz a válogatás Borsod-megyében az szóljon már nekem. pytcrom@freemail.hu Ez az e-mail címem. Előre is köszönöm a segítséget! Ha isten is úgy akarja én ott leszek:) Timi, veled pedig teljes mértékben egyetértek!
2008 07 03 12:17 du.-kor
Szisztok!
Nekem erről az a véleményem ,hogy van benne igazság mert például a megasztár adásaiból nem mindenki lett sikeres!lehet valakinek megjelent egy cd-je és abba is maradt.Én többeközött félek attól ha továbbjutnék itt a suli és abba kéne hagynom.És lehet már az első adásban kiesnék és akkor sok értelme nem lenne otthagyni a sulit, mert egy féléves anyagot nem tudok majd megtanulni annyi idő alatt és évet kéne ismételnem lehet meg se érné mert kiesnék hamar utána meg semmit se érnék vele lehet lenne max egy cd-m és ennyi! nah mind1 azért én jelentkezek mert egy próbát megér.De én se gondolom azt hogy ebből a 20 vagy hány emberből nagy sztár lesz én szinte akik előszőr estek ki nem is tom kik.nah mind1 ez az én véleményem azért mindenkinek sok szerencsét és kívánom elérjétek azt amit szeretnétek.
puszi:D
2008 07 04 11:35 de.-kor
Szerintem ezt mindenképp meg kell próbálni ha sikerül ha nem(és én pont ezért is jelentkeztem)Mindent mindig ki kell próbálni az életben hiszen az élet nem hosszú és ne tudj később szemrehányást tenni magadnak, hogy”ó hogyha ezt kipróbáltam volna nem lennék most itt “stb.: szóval én azt mondom próbálja ki mindenki és ott találkozunk
2008 07 04 9:00 du.-kor
Szerintem nem így van. Igenis szükség van újabb és újabb tehetségkutató versenyekre, mert még nem találta meg az ország azt amit keres.
Nincs még igazán kiemelkedő hang, pedig élnek az országban olyanok, akiknek világszinvonalú hangjuk van.
Talán egyéniségeket kellen keresni, olyanokat, akiknek jó a megjelenésük értenek a zenéhez, játszanak hangszeren, tudnak énekelni, és értelmesek.
Akiknek riport közben nem lóg ki a kapa a szájukból.
Sajnos az előző Megazstárban rengeteg ilyen volt.
2008 07 05 7:26 du.-kor
Hááááááát szerintem jó megpróbálni…Én is indulok és miért ne?
Ha már egyszer megadatott a lehetöség!!
Használjuk ki!!
2008 07 06 12:38 du.-kor
én nem tudok véleményt mondani erröl csak azt jegyezném meg ami teljesen elgondolkodtato hogy ha már egy bennfentes is azt mondja hogy nem érdemes indulni akkor mit várnak sokan ettöl? mindenesetre nem hiszem hogy ez jo reklám lenne a megasztár 4 nek .
2008 07 06 2:22 du.-kor
Nem értek vele egyett mert vannak akik ki öregszenek és abbahadják !
És szerintem kell azért pótolni vagy ,ha nem is , pótolni mert nem lehet.de kell változatosság és új tehetségeket keresni .Tapasztalatokat keresni az olyanoknak akik nem tudják hogyan induljanak el ezen az úton.
2008 07 06 2:39 du.-kor
Sziasztok!
Szerintem azoknak a nagyrésze aki jelentkezett vagy jelentkezni szeretne nem a pénzt a hírnevet akarják elsősorban.
Persze ki az aki bánná ha legalább egy percig híreslenne de azért nem ez az elsődleges cél.
Aki ilyet ír hogy tehetségtelen aki jelentkezik, meg hgoy Ne jelentkezzetek mert semmi értelme az szerintem csak fél kilépni a függöny mögül.
És a tehetségkutatók azért vannak hogy a legtehetségesebbek napvilágrakerüljene lehet hogy lessz ott több tehetség is, lehet hoggy egy igazán jó sem lesz de legalább mostmár tudni fogják mit gondol a külvilág.
Mert lehet hogy vlaaki tehetséges de nem mer kezdeni valamit a hangjával mert fél hogy mi van ha nem de olyan is van hogy valaki szentül hiszi hogy mekkora jó és közben meg…
szóval kedves kedvrontók ez a véleményem.
2008 07 06 3:06 du.-kor
Valamilyen szinten tényleg rémisztő ez az egész popszakma-dolog, én eddig csak azért nem jelentkeztem egyikre sem, mert ha véletlen úgy alakulna (amire szinte 0% az esély), hogy komolyan tovább jutok, nem tudom, hogy szeretném-e ezt a felhajtást. de most úgy döntöttem, hogy beküldöm a jelentkezési lapot….lehet, hogy be sem hívnak. Ha meg igen, legalább kapok egy véleményezést. Aztán hazajövök, és folytatom a kis nyugodt életemet, és járok szorgosan tovább az ének tanárnőmhöz, mert ÉNEKELNI JÓÓÓÓÓ !!! :)))
2008 07 06 3:45 du.-kor
Sziasztok!
Én nem akartam jelentkezni a Megasztár 4-be,és nem is tettem,de más megtette helyettem,amit akkor tudtam meg,mikor felhívtak,hogy mikorra menjek meghallgatásra.
A probléma csak azzal van,hogy egyáltalán nem vagyok biztos abban,hogy a zenei tehetségemet itt a Megasztárban kellene “kamatoztatni”.
Egyrészt ahogy az előzetes leendő zsűritagokat olvasom,semmi kedvem nincs előttük akármit is bemutatni.Nem érzem helyénvalónak,hogy akárki,ők végképp nem ítélkezzenek felettem,vagy akárki felet.
Más a stílus más a zenei múlt és zenei tehetség,minden más..hogy lehet így válogatni?
Választhatnának valami “értékesebb” zsűrit…
A másik pedig,hogy tényleg szükség lenne jó énekesekre a magyar piacon,de nem vagyok biztos abban,hogy ezekből a vetélkedőkből születnének a csodák.
És még most is úgy gondolom,nem megyek el a meghallgatásra.14-én lenne,de nincs szükségem semmilyen médiára.,hírnévre,sem arra hogy felismerjenek az utcán…
Viszont itt a másik probléma:
Ha itt nem mutatom meg magam,hiába vagyok tehetséges,nem jutok egyről a kettőre…Ez van:(
2008 07 07 3:34 du.-kor
Nyugodtan menjen el mindenki,ha bekerültök a legjobb 8-ba már kiadatnak veletek 2-3 cd-t,vagy lehettek műsorvezetők valamelyik csodálatos magyar csatornán…..
2008 07 07 10:08 du.-kor
Lola és a társai mellett mindenki eltörpül. Ez a mai pop-piac. Vele és a hasonló “tehetséges” emberekkel van tele minden. A mostani sztárokat szerintem mindenki überelné, aki most jelentkezik. Én amúfy gondolkodtam, hogy jelentkezzek és a régi sulimban is régen mondták, főleg az igazgató piszkált mindig vele, hogy jelentkezzek, és a barátnőim is be akarnak nevezni, de valahogy én nem vagyok felkészülve arra, hogy én mások előtt énekeljek. A sulim elé kimertem állni ünnepségeken, de az, hogy mondjuk a Presszer előtt megnyikkanjak…(már ha ugyan azok a zsűrik)hát az hótziher, hogy csukladozna a hangom, én pedig azért nem a vicces jelenetekben szeretnék benne lenni.
De azér taz sem tetszene, hogy nem mehetnék úgy végig az utcán, hogy meg ne rohanjanak, temészetesen csakis akkor ha elég sokáig eljutok, amit mint mondtam kicsi a valószínűsége. Egy próbát megér? Lhet hogy már nem is lehetz rá jelentkezni. Azért a többieknek sok sikert!!!
2008 07 08 5:02 du.-kor
szerintem Pierrot ugy gondolja hogyhamár ö megvalósitotta az álmát akkor a többi már levan szarva……bocsi…
2008 07 09 12:03 du.-kor
Kedves megvilágosodott Pierrot!
Édes vagy, hogy üzengetsz itt a fiataloknak, és egyetlen útként a hobby éneklést ajánlod nekik, de mégis, kinek érzed magad? Mások sorsának forgatókönyv írójának? Ne feledd barátom, te bohóc voltál és az is maradsz… Megszédített a talmi siker? Szállj le az illúzió felhőcskéjéből! Pop piac??? Szerintem az igazán tehetségeseket nem ez motiválja….. ez jellem kérdése. Jajjj Pierrot! Ne okoskodj! Inkább merülj el jobban a keleti filozófiákban!……. Hátha ragad rád valami.
2008 07 10 9:20 de.-kor
nem biztos minden versenyzö aki jelentkezett a pop szakmában akar évényesülni és igen is meg kell probálni ez egy jo esély
2008 07 10 9:35 de.-kor
ja és senkit se kedvetlenitsen el egy olyan ember vélrménye mint pierott
és klaudia ha elég tehetséget érzel magadban probáldmeg igérem én is ezt teszem!!!!!
2008 07 10 9:38 de.-kor
é ha valaki dumálni akarna msn-en annak dotsztar@hotmail.com csöppet egos de nem gáz
2008 07 10 10:33 de.-kor
Nem sok igazat látok ebben a cikkben.Most ahány tehetséges fiatal van,csak űzze a hobbiját???és várja,hogy mikor jönnek érte repülővel?:p hát ez sztem nevetséges…Aki tehetséges az azon van,hogy a mélyből az égig érjen a keze és hogy fel nézzenek rá! Egy próbát megér! Nem veszt vele senki semmit! Ha valaki el is rontsa legalább meg mondják,hol és mi volt a baj…És annak is csak örülni lehet!Mert a zsűrik is csak segíteni szeretnének azokan a tehetséges fiatalokon…Próba Szerencse!!! Csak bízni kell benne
Épp ezért Sok Sikert Mindenkinek!!!!!!!!!!
2008 07 10 10:56 de.-kor
Jah És én Szlovákiai vok.Nem tudjátok,hogy Budapesten Városligeti Műjégpálya aza 7Kerületben van-e?Más néven Vajda Hunyadi vára???ha tudjátok írjátok meg lécci.
2008 07 10 2:13 du.-kor
Szerintem nem Pierrot-n fog múlni, hogy jelentkezünk-e vagy sem! Aki tehetségesnek érzi magát, vagy szimplán poénból ki akarja próbálni, akkor tessék, menjetek el és énekeljétek le a fejüket. de egyet értek abban, hogy csak kicsi esély van rá, hogy sztárok is maradjatok. az egyetlen ilyen a 3 megasztár alatt sztem Rúzsa Magdi volt, és sztem még mindig ő a legjobb hazai előadó, mert igazi ZENÉT játszik. én azértt jelentkeztem, mertláttam őt, és rájöttem, hogy mindenkinek sikerülhet! Kedves Pierrot, te meg a jó k***a édesanyádnak adogass remek tanácsokat. Ja és sztem nem a pop-piacnak kell énekelni, hanem a közönségnek. A közönség meg egy idő múlva rájön, hogy milyen zenét akar: Igazi zenét, vagy a gépekkel kevert szart?!!!
2008 07 10 8:40 du.-kor
Juci, gyere, én is 14-én megyek!:) És én sem vagyok biztos benne, h akarom v sem…. De ha nem is kerülök be, hátha kapok vmi kis ösztönzést - annyit csak meg tudnak állapítani, h jó hangod van v sem!:P
Mert én pl. nem érzem magam elég jónak…… közben meg mindenki azt mondja, h fantasztikus a hangom…. Csak a gáz, h nem merem használni!:S
És igen, egyetértek azzal, h IGENIS SZÜKSÉG VAN TEHETSÉGKUTATÓ VERSENYEKRE!!!!!!! És kijelentem: én nem a pénz, a felhajtás, a hírnév miatt megyek, hanem h véleményezzenek (bár attól függ, kik is valójában a zsűrik….:S) és gyűjtsek némi tapasztalatot, mert elég félénk vagyok, ha szerepelni kell!:(….
2008 07 10 11:07 du.-kor
Rám szükség lehet?:)
http://youtube.com/watch?v=w600CIMpCiY
http://youtube.com/watch?v=cjHwv04o4wg
2008 07 11 12:25 du.-kor
Sziasztok!
Nem tudja véletlenül valaki, hogy az eddigi meghallgatásokon mitől függött az, hogy valakinek van-e kódja, vagy nincs? Nekem van kódom, de ez mi alapján dőlt el? Valaki, akit már meghallgattak, azt mondta, hogy a kódosok mennek be először…Most ez mi alapján dőlt el?
A választ előre köszönöm! Sziasztok!
2008 07 11 5:33 du.-kor
Szerintem semmi alapja nincs Pierrot kijelentésének. Éppen mos lenne szükség olyan emberekre, akik maguknak írnak zenéket, akik nem csak a külsőségekre meg a divatra mennek… Még hogy nincs ránk szükség:D Már nem azért, de a Dundikára van szüksége a zeneiparnak???:D Szánalmas komolyan:D Vagy a Stáb vagy mi az isten? Zimány Linda?????? Hát hánynom kell tőlük komolyan… Ja és szerintem az sem gáz, hogy valóságshow lesz, mert az a megállapítás, hogy “A zenészt nem pofára kell megítélni, és nehogy már az nyerjen, aki jófej!!!” egy nagy baromság. Nem azért, de hiába van valakinek baszott jó hangja, és hiába bír kiénekelni minden zenét, ha nem tud saját zenét írni, és nem egyedi a stílusa… Pl Tóth Vera… Hát egy normális zenét hallottam eddig tőle, és ennyi… Egyébként is koppintás az egész csaj… Nekem nincs agyonra képzett hangom, de van már rengeteg saját dalom, akármilyen alapra tudok írni zenét akármilyen témával attól függetlenül, hogy kemény egy évig jártam magánénekre. Szóval éljen az egyéniség és az egyedi gondolatok!!!!! Sok sikert mindenkinek, akinek van legalább egy saját dala basssszus!
2008 07 11 7:53 du.-kor
Ojje…én is akartam jelentkezni…de már nem tudnék elmenni a válogatóra…messze is van.XD
Mondták már páran az évek során h jó hangom van…de a szüleim állandóan azzal bíztatnak h nem elég jó ilyen téren.(Egyenlő:nem akarják h az énekhangomat fejlesztve, egyszer megismerjen a világ.)Nos mind1…nekem sincs kedvem ahhoz, hogy kiröhögjenek a válogató tv-be kerülése által…jah és h nyavalyogjak kicsit:Ha jelentkeznék, nem a sztárságért tenném…és nem is azért h Megasztár legyek…csak azért h egy jót kornyikáljak.:D
Mostanában lesz egy rendezvény,lesz ott karaoke verseny…nos csak a szórakozásért megyek el, nem azért h benne legyek az első háromban…:D
Az éneklés szórakozás,az éneklés lehet munka is…és ha a kettő együtt van,na azok jól járnak…legalábbis akkor, ha van tehetségük…de én inkább csak szórakozásból kornyikálok…jah és még… a mai énekesek egy része tényleg a semmiből csinált elfogadhatót…tehetségtelenből átlagosat…de akkor hol vannak azok akik tényleg tehetségesek és ott lenne a helyük?jó helyen…volt annyi eszük,hogy a mai tv-s, rádiós zenei kultúrába nem léptek be…mert az már túrót se ér!Az butóbbi 6-7 évben egyre kevesebb a tényleg különlegesen tehetséges egyén….már mindenki beengednek…aki tehetségtelen, azt is…sajnálni tudom csak őket,kiszúrnak velük.
Neveket nem mondok, tv csatornát se és műsort se,de szerintem ez így igaz. :S
2008 07 12 4:53 de.-kor
Sziasztok mindenkinek 14 -ére kell menni engem 15–re hívtak ha valaki Debrecenből megy írjatok már vagy hívjon a 06203181601 14 vagyok engem is behivtak.Üdv Daniella
2008 07 12 10:41 de.-kor
Musical!
Nekem is van kódom, és én se nagyon értettem meg értem, h miért…. Volt eddig vki, aki kapott még kódot rajtunk kívül?
2008 07 12 10:44 de.-kor
15-én hol lesz meghallgatás?
2008 07 13 12:02 de.-kor
Hello bölcs nép+ persze “bőlcs” Pierot..!! Na mind1 a cikkhez csak annyit h nemteljesen értek eggyet (van benne egy kis ego, egy kis igazság, némi felturbósított művészi hiztivel)!! Egyébként mostmár tudom Dotti hogy honnan szeded az infóidat..:D a többieknek meg csak annyit hogy ezzel a leányzóval mi ma 5 órát hát nem mondom hogy fagyoskodtunk a városligeti jégpályán, lett egy kis szinünk, a lényeg, hogy a kód annyit számít hogy hamarabb sorra kerülsz, akinek most jut eszébe jelentkezni annak is van esélye még a helyszínen,egyébként én is 14-ikén megyek, és am nincs zsűri, felvesznek a hangodból fél percet és ha épp jó részt mutacc bejutsz, a zsűritől visszajelzést nemkapsz, talán majd ha bejutsz a köv. körbe (kérdem én minek akkor zsűri ?? bár nem is nagyon várnék a mostanitól zsűritől túl sok szakmai segítséget..) o_O és mehetsz tovább… a lehetőség megvan, megszervezve nincs, de azért beszélgethetsz Tillával, nekem ez a mai nap egy élmény volt, olyan emberekkel találkoztam, akik hittek,reméltek, és bíztak önmagukban, és ebben a műsorban, persze nem minden ember nyerni megy (többek közt én sem, meg nem is lennék rá képes) de amit művelnek…, mire sorrakerül az ember elmegy a kedve is, szal üzenem, kicsitt jobban is megszervezhették volna, így negyedjére… meglátjuk hétfőn is ez lesz-e… sok sikert mindenkinek!!!!! pusy
2008 07 13 12:07 de.-kor
jah és alig értem meg a 14-ik évemet, hihetetlen, hogy idáig jutottam 8 év éneklés után, hiszen más pályát is választhatott volna nekem jó anyám, 6 évesen, tudtam is én hogy mit akarok…
(ilyenkor sokszor elgondolom mennyit segített ez az életemen)
2008 07 14 2:21 du.-kor
szia kedves Pierrot!teljes mértékben osztom a véleményed ugyanis mióta megszülettem ebben a világban élek és az anyukám is ezt a szakmát őrzi ám én még sem tudok betörni pedig rengeteg meghallgatáson és versenyen sőtt jobbnál jobb ének tanárok keze alatt fejlődhettem és hosszú évek után idén egy hírtelen felindulás miatt úgy döntöttem hogy jelentkezem én is a megasztar 4-be mert úgy gondoltam most értem meg én is és a hangom is erre a nagy eseményre!!!!azt gondolom nem túlzás azt mondani hogy a hangom rendkívűl hasonlít a rúzsa magdiéra és körülbelül ugyanakkora távot tudunk áténekelni!!!!mindenki azt mondja rám hogy olyan egyéniségem van amit nem lehet nem észre venni és hogy van tehetségem az énekléshez nem is kevés!ennek reményében és tudatában elindultam a meghallgatáson és azt gondolom hogy nagyon nagyon jól sikerült.egy nehéz ám de igen nívós dallal készültem amit úgy sikerült elő adni hogy a debreceni kossuth teret beénekeltem rendesen!!!és mindezek ellenére nem került be még a pesti fordulóba sem!akkor kérdezem én hogy mi alapján dönti el a zsűri hogy ki kerül be és ki nem?miléyen embereket keresnek ha azok akik tényleg tehetségesek nem kapnak még csak esélyt sem arra hogy produkáljanak valami igazán nagyot!!?
2008 07 15 10:24 de.-kor
Lehet nem tetszett az egyéniséged!!!!!
2008 07 15 2:04 du.-kor
remélem Timi győz
2008 07 15 3:27 du.-kor
Ez sok esetben így van sajnos, lepcsenka!:(
2008 07 16 5:57 de.-kor
Figyu a Debrecenieket Nem fogják beválasztani Miért???mert a TV”2Komcsi Tévé és mi tegnap 40-en voltunk Akiket Visszahívtak és tudni lik Debrecen Erős Fideszes Városvezetés És nem kellettünk Ugyanis Fideszeses Debreceniek Nem illenek a Képbe Nekem például azt mondta a Fenyő Jövőre gyere vissza mert látok benned tehetséget De Mivel Debrecenből jöttem és többen mentünk senki nem kellett nekik úgy hogy basszák meg az anyukat.
2008 07 16 1:53 du.-kor
Hello sziasztok, megint én vagyok!
Nekem 12-én szombaton volt az első meghallgatásom….Azt mondták, 3 napon belül értesítenek a továbbjutásról…Nem létezik, hogy nem jutottam tovább, az alapzsűri nagyon jó véleménnyel volt rólam. Mint ahogy azt az Aktívban láthattuk is, megkezdődtek már a komolyabb meghallgatások…
De mikor hívnak már?
Amúgy én nem maradtam ott nap végéig a meghallgatáson, lehet, hogy kellett volna, nem tudom. Ha valaki Pesten volt és úgy érzi sikerült és tud valami bővebb infót, megköszönném a választ… Kicsit aggódom, hogy véletlenül lemaradok valamiről.
Van olyan, akit 12-én hallgattak meg először és már felhívták, hogy továbbjutott? Ha nincs, akkor nem kell aggódnom, mert akkor még engem is hívhatnak..Csak akkor meg azt nem értem, hogy miért mondják, hogy 3 napon belül értesítenek, ha közben mégse… Egyébként felhívtam a recepciót, s azok sem tudnak semmit…Hát milyen szervezés ez?
Amúgy a zsűritagoknak nagyon örülök, főleg Mester Tominak…Egyik nagy kedvencem…(L)……..:D
Ha valaki tud valamit, kérem írjon!Köszi!
2008 07 16 9:16 du.-kor
jól mondod lepcsenka..:(de ha tényleg valóság show lesz egyben…akkor örülök is h nem hívtak vissza..dee azért jó lett volna:(((
2008 07 16 9:25 du.-kor
Nehogy már ne jelentkezzenek. Bőgök a röhögéstől, csatakos a párnám mire vége egy egy műsornak. Jobb mint a kabaré.
2008 07 17 11:44 de.-kor
musical: Én is 12.-én voltam pesten…és engem sem hívtak fel…de az egyik ismerősömet kedden hívták vissza,éss ma ment újra meghallgatásra!
2008 07 17 1:29 du.-kor
……semmit sem szólnak…………valaki tuid valamit?
2008 07 17 5:50 du.-kor
Daniella!
Ez nagyon durvaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2008 07 20 3:37 du.-kor
AAAA POLITIZÁLÁST FEJEZZÉK BEE!! PPPFF BUTA PARASZT AZ AKI EZZEL KÖTI ÖSSZE!!!!
2008 07 21 6:19 du.-kor
Daniella! Sztem ezt Te sem gondoltad komolyan. Egy tehetségkutató nem a politikai hovatartozásodról szól!!!! Aki nem tudja elfogadni a negatív kritikát, az ne menjen versenyre!
Mert azt ne feledje senki: a zsűrinek véleménye van, nem igaza! Minden versenynek így menj neki!!! Ne fogd a politikára! Sok mindenbe beleszól, de ez túlzás. A zsűritagokat meg nem kell beskatulyázni! Szuverén joga mindenkinek, melyik oldalnak hisz… Te is tartsd meg magadnak…!
2008 07 22 5:00 du.-kor
Teljesen egyetértek. Messziről jött ember azt mond amit akar. Akit egy ilyen nyilatkozat eltántorít attól, hogy jelentkezzen, az tényleg ne is jelentkezzen. A legnagyobb tehetségek pedig csak ritkán szerepelnek a médiában, aki oda igyekszik az híres akar lenni, nem pedig zenész, tisztelet a kivételnek. Éjszakai kis klubokban és 100 fő alatti rendezvényeken olyan tehetséges igazán zeneszerető együttesekkel lehet Itt, Ma, Magyarországon találkozni, akik minden szempontból kiválóak és maradandó élményt nyújtanak potom összegért sokszor ingyen! Ők zenészek és csak ezért élnek, és valóban nincs rájuk igény (tömegesen). Ahhoz hogy híres legyél jól és jó helyen kell tudni nyalni, de az is művészet, bárkinek az sem megy.
2008 07 28 3:10 du.-kor
Sziasztok!
Pont az ilyen megjegyzések keserítik el végleg az embereket és veszik el a kedvet attól,hogy zenélhessenek. A párom tehetséges,koncerteket ad magánúton. Szeretik amit csinál,biztatják,hogy lépjen ki a nagyközönség elé,de pont emiatt nem megy el semmilyen meghallgatásra,mert ” nincs szükség rá” Pedig ezt honnan tudhatná bárki még meg nem hallgatja. Én sosem felejtem el az a koncertet,amit egy fiatalkorú bűnelkövetők intézetében adott 70 fő előtt,persze plusz az őrök és a személyzet.Én szerveztem a koncertet és sokkáig aggódó leveleket kaptam a vezetéstől,miszerint nem jó ötlet,mivel ezek a gyerekek “veszélyesek” lehetnek és egy térbe zárva őket kitörhet a káosz. Én mégis javasoltam,hogy probáljuk meg és végül beleegyeztek és valóban a fiatalok elég kezelhetetlenek voltak.Ám a párom csak felballagott a színpadra,nem törődve a beszólásokkal,előkészítette a terepet és elkezdett játszani. A hangja,amit énekelt, elég volt,hogy rend legyen. A kezelhetetlennek titulált fiatalok leültek,hallgatták,egy mukk nélkül. Azt mondták,akik ott dolgoztak,hogy ilyet ők még nem láttak,sőt,ami a zenét illeti nem hallottak. A párom nemcsak énekes,zeneszerző is,mindent,amit előad,maga írja.A koncert után kértek tőle cd-t,amit újra lehet hallgatni és mikor pár nap múlva visszamentem,hogy beszéljek a vezetőkkel a koncertről,azt hallottam,hogy a fiatalok a folyosón,az udvaron ezeket a számakot dúdolják. Akkor tehát mégse rossz,amit csinál,talán mégis lehet pár ember,aki a hobby éneklésen túl,igazi tehetség és csak azért nem tűnnek fel a színpadon,mert az ilyen beszólásokkal elveszik a kedvét még a próbálkozástól is. Nekem ez erről a véleményem.
2008 07 29 12:37 du.-kor
Pierrot hülyeségeket beszél. Az ő kényelmes székéből könnyű azt mondani, hogy nincs szükség több tehetségre a szakmában. Neki addig tetszik a játék, amíg a hazai zenei piac eyy megfelelő szeletét a kezében tudja tartani. Ha felgyorsulnak a dolgok, nem tud vele sebességet tartani. Ettől fél. Az is egy baromság, hogy egy sztárnak 10-20 évig annak kell tudni maradni (és ezt azzal kéne elérni, hogy nem engedünk nyilvánosság elé más - esetleg nagyobb - tehetségeket?!!) Ez a személélet okozza azt, hogy a mai napig olyan gyenge a hazai mainstream színvonala, és hogy szinte megváltásként élünk meg egy-egy ilyen megasztár utáni vérfrissülést. Pedig…. aki látta már “belülről”, az tudja, hogy a megasztár sem kimondottan tehetségkutatással foglalkozik. Elég szubjektív módon, “arcokat” keres. Mégis eddig még mindig ez volt, ami legtöbbet dobott a színvonalon. Bár, ahogy a mostani zsűri összetételt megnézem… :D:D az EDDIG szót sajnos nagyobb nyomatékkal kell ejteni az előző mondatban.
Azért hajrá mindenkinek, aki “bevállalta”!
2008 08 18 1:33 du.-kor
Nem tudom mennyire igaz, de azt hiszem érdemes lesz ezt elolvasni:
http://www.freddymusic.hu/ajanlat.html
erősen a témába vág
2008 08 18 9:14 du.-kor
Én ugyérzem nem kell foglalkozni Pierottal!!!!!!!!!!!!!!Nem lényeg ! És szerintem aki minöségi zenét akarjátszani és igazi tehetség és van müvészidiplomája na jo az nem olyan fontos de akkor ugyis eléri amit akar és akkor lesznek igazi rajongoi! Most igy belegondolva szinte egy megasztár sem lett igazi sztár én igy látom mert nincsen jo reklámuk és ez is sokat számit ! nem volt idöm össze szedni a szavaimat sorry
2008 08 21 8:14 du.-kor
De basszus mekkora idióta ez a Pierrot meg az összes többi kommentező, aki vele ért egyet!!! Igaz, h nehéz, de ha nem próbálja meg, akkor még úgy se sikerül!! Igenis meg kell próbálni, ha kedve van hozzá a jelentkezőnek, ti gyáva majmok!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2008 08 30 8:55 du.-kor
meddig lehet jelentkezni a megasztárba? és hogyan?
2008 09 13 11:35 du.-kor
Eggyetértek Pierottal!
Ő egy nagyon értelmes művészi vénával,tehetség és jó üzelti érzékkel megáldott ember.
Mellete nagyon jószívű,eszes és érékeny a Szociális támákra is és emberként ezekben a kérdésekben őszinte és azok javát akarja.Mem szégyen visszafordulni.
Amit én tudok,láttamés tapasztaltam.
a média,ppp és Zenei színészek Modellek piaca olyannyira telített hogy egymás elöl veszikel a kilincset a kenyeret sokuk nem fog tudnni megélni fenntartani a kis albéléetét magát ruházni,megjelenni.Sokan vannak túl sokan kevés a pénz a fellépés a megrendelés a hazai piac pedig túl kicsi ennyi embernek.Aki volt színész,modell s énekes médiában az már tudja hogy a valóság és a látszat más és a fizetés a megélfhetés mennyi idő,munka stressz mégsem éri meg .Ezt nem mondják el nekik,készitik felőket hogy mi vár rájuk van a színfalak mögött.
Akár színészként a médiában akár énekesként folytatjáka karrierjüket halálra vannak itélve.
Sok sztár kopog a szemük az éhségtől élt és él ma is albérletben kegyelemkenyéren és épphogy megél.Roy Ádám.Tnt áKos,Kozsó is kÜlföldre ment,Baby évi Zoltán Erika is márcsak oktat,Bíró ica Karda Bea is eltünt a zenei piacról nehéz megélni és egymást tapossák.
A Fresh lányok is mellette modellkedtek és fősulira jártak melóztak hogy meg tudjanak élni a gidalány is hogy járt és mintCcini sok pornózott modellkedett vetkőzött hogy megéljen ,megjárta a hadak útját a Dundika,Bódy is jobbhíján mindenbe belepróbált a megélhetésért hogy kijöjjön a vetkőzáésből normális élte lgyen nyugodt,boildog hétköznapi nőként,míg a médiax életben tartotta s felkapta őket.
Sok visszavonul model,énekes táncos színésznő ,gogos,pornós és inkáb oktat nyit irodát vállalkozást beleviszik az újakat ,amit ő elötte csinált,a próbálkozókat ők tanítanak és több százezer oktatási központ.,tanfolyam van a magyrországon,hogy milesz velükutánna ki tudja,kit érdekel ugye.
Mindenkiaz utána jöbvők,fiatalokból akar és fog megélni ghogy remélnek törekednek teheség tanulás munkéra anyagra illúziót adnak és végigjár 40 tanfolyam oktatási központ várost,munkahelyet mégse lez tartós munkahelye,otthoina és megélhetési forrása.
Sokuk fizeti az elbérletét mocskos pénzből csinált ott az öregek és fog csinálni,pénzt munkát státuszt karriert lesz lakása így ebből ilyen áron.Aki teheti ebbe a mocsok pokolba ne hozzon ide ártatlan több lelket kisbabát megrontani,bemocskolni félni,tönkremenni meghalni,bepiszkolódni azzal tehet a legtöbbet érte,mentse meg azzal hogy szerti elengedi és nemakarja ,megkíméli attól amit ő lát s megélt a vilkágban várja várná yermek,kamaszon s felnőttként átkéne mennie hogy éljen s jusson valamire.
Én azt láttammennyi kedves mesében űhinni akaróártatrlan léleklesz oda évente a hitűük,mosolyuk,reménxyeik sszereteűüök ahogy a öregeké mai 35,45,55 és afölöttiek a holtaké.
Mind remélttek akartak valamit ha iszteségel ész teheséggelsikerül a pénz,munka karrier tisztán becsüetben boldogan és szeretten dolgozat és élhetnek megpihenhetnek.
Hogy csak egy ideig kell eljutni,feljutni bejutni,kitartani és vége lesz inét nem kell több mocskot látni,s tenni idil és béke lesz.
Remélem ezek az anyák apáknak a médiába sajtóban azlez a büntetése hogy a saját szereteit gyerekét,társát látjákmakjd töbnkremenni,rámeni s elvesznikoncként ugyanezt az utat járnimint playmateink,zenészeink,színsznőink,megasztárok hogy mi vár rájukmit tesznekvelük kell nekik,és ők nem figják bírnineakarjákés lesz hozzá gyomruk mint a szüleik,őseiknekmehetnektemtni de becsülettel a gyerekeiket.Remélem a bűneiket magukban viselve tudják ghogy a gyermekeik fizetik meg az ő éleükme rá rájuka gyermekknek kellmegváltani a őb bönösös életük karmájukat becületből halni,nélkülöz kitartnai és nem szabad a szülői az ősök karmáját járni a vétkek tánca ne folyatódjon s öröklődjön tovább a láncot meg kell és tudja szakítani egy,és nemszülethet a családban unoka.
Zizi példája is elég.Tóth vera is butorozatlan lakásban él a ruhatára,utazás elviszi a költségeket és x év kifutnak.
Caramell is autóját árulja a lakását netudja fenntartani kevés a honoráriuleszedik őket a stúdiók,managerek rendezvényszervező irodák,és kevés a fellépés sok a zenész kevés a meghívás és a biztos rendszeres pénz,sok a lemez mindenki sztár,modell és színész akar lenni.
Úgy érzem az fog nyern,i akik késöbb sexelni,vetkőzni , modellkedni ,színésznek is alkalmas Playmate -nak műsorvezetőnek,rádiózni egy két terület meg fog belőlük élni és gazdagodni odadobják őket koncnak.
A szülők látják majd tönkremenni bemocskolódnoi,éhenhalni és vetkőzni sxelni,hazudni taposni,versengeni a lányaik,dfiaikat arra a világra nem sok tisztalelkű naiv vidáéki kész és nem való nekik a mocskos Pest se a Tv,Média,Zeneipar a szárság és a színészet.
Aki nemakarja holtan látni,összeomlani a szeretett gyermekét párját, fogja vissza !!!!
Hagyja az ambíciót a vágyait most és itt mert az élete a lelkével fizet .
A 1915-95 ig még volt valamilye világ munkaviszony,TARTÓSSÁG S STAbILITÁS ERÉNYEK,SZIGOR ERÉJ FEGYELEM TÖRVÉNYEK JÓ VOLT AZÓTA
POKOL.VISSZASZORÍTÓ KORLÁTOZÓ ERŐ.1980-90 KRÜL KEZDŐDPTT HATZÁNKBA A DISCÓK,PORNÓKRDG,FILMEG SEX FEGYBVEREKAC BŰN ELHYÍZNIKRRUPT MEGVEHETŐ EMBEREKAKIK A GINOSUT DSZKÓSOK,KÁBSZERELL ZLETELŐKKISZOLGÁLTÁK PÉNZELTÉK ÖNKORMK,VÁROSOKAT PÉNZMOSÁS ODA VISSZA PUMPÁLTÁK PÉNZT ANYAGOT LÁNYOKAT.
a VILÁG MOCSKA ELÉRT HOZZÁNK S LÁNYAINK,GYEREKEIK ASZONYAINK NEMLETEK BIZONSGBA MERT AZ EMBERT TESTET LELKET AZ ADATOKAT SZELLEMI ÉRTÉKET MUNKÉTTŰZTÉKKI FÖL MINDEN KINCS LEGNAGYOBB ÉRTÉKNEKTŐKEFORRÁSNAK BELŐLEC PÉNZTCSINÁLNAK MINDEN DOLGÁBÓL.
ÉN MÉG EMLÉKSZEK AZ AN SÖRLIRE AUSZTRÁL UTAZÁS,VÁRATLANUTATZÁS,ABLAK DELTA A KORLÁTOIZÓ CIMKE ÉS MONDATOK A TV,RÁFDIÓK ÉS FILMEKEN AZ ÚJSÁGBAN NEMMONDTUNKKI NYILTA DOLGOKAT NELÁTTUNKÉS HALLOTUNK MERT A NET TV SAJTÓN ÁT TELEFON FILMEKEN SMS MMS NEMJÖTT VBESE PÓSTÁN LEMEZEN A MOCSOK.
S BEENGEDTÜK AZ ORSZÁG TESTÉBE NÉPÜK LELKÉBE ÉS A CSALÁDOKBA MI AZELÖTT SZENTSÉG VOLT SZERTETET ÖSSZETARTÁS JÓ HÁZASSÁGOK MŰKÖDÖT JÓ VOLT INTÉZMÉNYEK TÖRVÉNYEK ELTÖNTEK ÉS A MESEFILMEKBE ISSEX ERŐSZAK BRITALITSKÁROMKODÁS MOCSOK KÖLTÖZÖTT A GYEREKJÁTÉKOKBA UTCA,ISKOLÁBAN NETEN ,TV -BEN FILMEK,KÖNYVEK.
A MAI GYERMEKEK E FERTŐBEN NŐNEK FÖL S BELE A TANÁROKK SZÜLŐK NEMNBÍTRNAK VELÜK ÉRZIKEZ ITT A POKOL.
EZEK A LAZÍTÁSOK ISKOLAI RENDSZERBEN TÖRVÉNYEK MÉDIA MUNKAJOG STB ROSZAT HOZOTT.PONT AZÁÉRT ERT A BÖNÖZŐ GYILKOS DROGBÁRÜÓ BEETTE MAGÁT POZÍYCVIÓKBA HOLA JOG VAN MÉDIA REND ŐREI LEPAKTÁL PÉNZÉRT KEVEREDTEK ÖSSZEÁLL ÉS FOGTAK.AZ EGYIK KISZOLGÉLA A MÁSIKAT.
KÖZTÜK MATADTAK AZ ÉLDOZATOK A TISZTA EMBERE CSALÁDOIK,SZELLEMIÉS KÉTKEZI MUNKÁSOK.
AZ ALVILÁGIPÉNZEK A SÖTÉT CSÍK NÉLKÜL IS SZERINTEMLENNE ELÉG PÉNZ JÓ SZÉP ÉLET S MUNKA NÉLKÜLE JOBB VOLT IGAZ ÉS SZÉPVOLT MINDEN.
HA VALAKI ÖLLOPTEGY DE NE VIGYEN BELE ERŐVELMUSZÁJBÓL BECSAL BCSÁBÍT KÉNYSZER HATÁSRAX MÁOKAT TISZTA ÁRTATLA KLELKEKET A KELEPCÉBE CSALI.
A MEGASZTÁRA MODELLVESENXYEK,POLAYATEK VERSENYEI A SZTÁRSÁG MIND HÚSPIAC.
MIKOR RÁJUK NÉZNEK AKKORI ÖNMAGUKAT LÁTJÁK TISZTÁN MÉG MOCSOK S SZTÁRSÁG MENTESEN.
éN EZÉRT AZ EGGYÉRT BECSÜLÖMA FÉBROT KIÁLT ÉRTÜK MEGSZÓLALT A LELKIISMERETE MAGÁT JUTTATA ESZÉBE Ő IS ILYEN VOLT AMBÍCIÓK LMOKKAL TELI HIT,TRMÉNYEK S SZERTETTEL,IGAZ ÜGY ÁLMOKKAL,S JÓSZÁNDÉKKAL BVILÁGMEGVÁLTÓ GONDOLATOKS ÁLMOKKALŐ SE ÍGY KÉPZELTE OT FENNT FELNŐTTKÉNT.1 VOLT AKI AZT MONDTA VIGYÁZZ A FÉNYED AZZ ÁRTATLANSÁGOID A TISZTASÁGODRA HA 5,10 ÉV MULTVA IS ÉRDEKELA ZENE A SZÍNMŰVÉSZETI FELVÉTLIJÉN VÁRUNK.
NÉZZÉTK VISSZA AZ ADÁSOKAT VOLT ILYEN MONDAT.
REMÉLEM KÖZBEN RÁJÖTT HOGY MIND ÉHENHALTAK S AZÓTA INKÁBB MÉRNÖKNEK TANUL,ÉS LESZ MUNKÁJA EGY NAGYVÁLLALATNÁL KÜLFÖLDÖN SZÉP FELESÉGE,CSALÁDJA LESZ SZERETET KÖZTÜK A RÉGI ÉRTÉKEKBŐL,A SZÜLEIBŐL VALAMI .
Idő kérdése pornó,melegbárban kötnek ki címlapány,playmatek,és a média,sajtó fotósok a színész,zenészvilág Pesti mocsok szétszaggatja őket.S kimeri a pénzt nézzettség és koncnak használja őket.Kérek nekik angyali oltalmat akadályokat hogy aki tiszta lelkű ezt nem bírná ki nem taplraesett nemkész harcolni a ,munka,kenyérért ,Szerepek s fellépésekért sex s vetkőzni sajtómocsok,médiamocsokra azt mentsék ki és fékezzék tartsák a seggén.
Én ezen a pályán indultam fel is mentem Pestre de az a világ az emberek nekem túl bünösek s mocskosak voltak hazug s aljas benéztem a kulisszák mögé találkoztam s beszélgettem négyszemközt sztárokal,s láttam a hétköznapi otthonuk,hütőjükben a kaját,ruhatáruk a kifizetetlen számlákat,mi megy ott ölik egymást a fellépésért,intrjúért sajtó, pénzért a koncertekért meghívás.
Én csak romokat láttam megkeseredett megöregedett tönkrement kiégett sztárokat.Ezt ti nemlátjátok ez van a médiában Tv az adások elött activity kIszel ahogy járt, ez van a Színházban ez van a zenei műfajban,politika üzletben a munka világában.
Aki teheti van magyar ,Ausztiában és Anglia gyár kétkezi munka,hitel ne engedje se küldje messze a gyerekét se pénzel,se társal mert belevihetik a szarba nem tud ránézni megóvni, tonna veszéjnek vannak kitéve udvarló barátok drog alkohol sex hamis munkajánlatokigéretek,híyrdetések látszatkarrier csánbítás hírnév ,pénz címlap zenei pálya bármi amire vágynak megkaphatják de nem mindegy hogy s milyen áron, bemondónők cuppantás sztárdívány stb.neminden munkakör iskola,pálya és tanfolyam szakma az aminek elspre látszik ha szart éreznek benne forduljanak vissza keressenek máshollopjopn feketemunka fusizzon de tartson ki ne tegye megmenjen belesoha!
Nem véletlen hoy sok vidéki akit láttam felmenni sztárság s tanulni melegoldalakon,sexoldalak és escortlányok,táncosok,pornosók,tolvaj,gyilkosok,börtöntöltelékek s playmatek lettek láttam viszont több száz ezret holott itt tanultak és dolgoztak,tisztán éltek és azzáletek.aki belekerült a rostába.Onnét ki nemjön az élete végéig csinálja abba pusztul s döglik bele,megbetegszik idegösszeroppanás.a mai 14,25,35 éves és a sok 55 ,65 éves akimég ebben dolgozikélés az ő ,ők ősei is.
A 35.-45 éves színsznők,énekesek Karda Bea, Bíró ica,Cini,eSztrgályos Cecilia ,Molnár Anikó,
Zizi,öngyilkos Playmétek,gidalány, Kelemen A, pornósok mintája épp elég majd éhenhaltak.
Pedig anikó is egy rendes érzékeny értlmes és csupaszív lány, családcentrikus kdves és minőségi ember nem a kinézete sztársága és munkája, hanem jellembeli értékei nyilatkozatai alapján.
A magyar kórházas sorozat sokja éhenkórász színésznők,pornósok kurva volt sok.
Pierrot NovákPéter a nagyok, sok színész nem adta hozzá a nevét valyon miért?
ezért mert tudták tudjákés ők ehhez a fertőhöz nem adják a kezk hogy pár év lemegy a show mefgfldkezik róliukmádia a cvilág nem vesziknlemezt se konvcertjegy elcsapódó hírnév s fellépések s látjákhova mibe jutnak tönkre,enni pusztuli az áértéket a tehetséget mert ott soncs ennyinek hely se a munkapiacon sehol,mindehol mindenben sokan vannak.
A Karda ,Ica,Cini és Esztergályos színművésznők helyett lesz új félrteállitjákidő kédése a kIszelt is meg a tólkoros színésznők,moddelt playmatet,bemondónők,műsorvezetőnőket Jakupcsek,Szulák és claudiat 10,14 év belül.az egyetemek tele a tanfolyamokaz iskolák a zeneipart,művészvilágot elképeswx látni csak 1,1 embernek jut majd élás a Operában,Színházban a média,rádióban de a zenei pályán ez a sokzenász a régieket is lehúzza nemlesz munkájuk,nekhezebb megélhetés túl gyords a szaporulat nincs ennyi hely se pénz vevő se igény az öregek,régiak még ne tudjáék átadni a ghelyüket hogy a helyük megüresedjen a folyamatos utánpótlás biztosítva legyen.
Sokukmások kiszolgálását ágyasaként végzi a hatalmt munka,pénzelbírókat szolgálja ki azzal ,abból amilye amit kér s várnak,remének akarnak tőle s belőle van azok etetik,táplálják de hát hogyan é miből,ez undorító.
Az utóbbi évek megszünt színházak,kirugott s felmondott éhes színészektől ,modellek playmatek botrányoktól,médiabotrányok,énekesek táncosok botrányai sorsaitól hogy jártak,Zizi,Hujber Feri és a barátnője Angliában,Zizi ,Baby Évi,VV évi, Demcsék,Metcger Viki .Nóci munkanélkülisége s botránya magánéletben,botrányaitól,kiöregedett lehuzott és félreállított tehetségeinktől,színésznőink,énekesnőink,tehetségektől volt hangos.
Pierrot is a Informatika és a Szoftver játék fejlesztésben folytatta útját.
Jókor belátta és jókor váltott. ha nemteszi ő is az éhenkórász színész s zenészek sorsát élimeg.
Az is nehéz sokan csinálják jól,tonna hazai s kinti cég van ő az ötletgazda ,tulajdonos s résztvesz a tervezésben kivitelezésben a csapata végzi a többit.Mellette üzletember Pénzpoiac Bróker,részvények kelet és itt.Kapozs Zsóka Modellek Playmaek is tanulnak nyelvet Diploma szakmát csakpénzt birtootférjet anyagot eszközt erőt s hatalmat nem tudnak amiből kezdenének s párba belefogtak kaptak nem sikerült ma vállalkozni megélni nehéz .
Ő felküzdötte magát megvolt a maga kapcsolatrendszere,pénz eszköz és tőke ,jó ötlet és szerencséje volt jóba fogott hogy bejött ,volt rá kereslet egyedit tudott alkotni,piacra dobni d ezért minden éven meg kell küzdeni egy cégnek hogy talpon maradjon bármely piacon és legyen bevétele nec legyenek jobbak elötte.
Ma milliókat ,milliárdokat is lehet bukni rossz ötlet,helyen rossz társakkal ,üzlettársak munkatársak,ellenségek,konkurencia az állam által.
De az is tény hogy voltak akik semmiből csináltak pénzt meggy magból,szemétből,ki Iwiw rendszeréből, sokan a multban ,jóba nyultak feltalált valamit s eladott külföldön jólüzletetelt s szerződést kötött,kijól házasodott,ki jól örökölt,jól lopott csalt mint a kormány.
Szerintetek énekseink,színészeinkmiért a sajtó,Tv a playmatek Ckm oldalait töltik ki ,hova tünik az a sok színész,zenész tehetség szépség ,ész agytröszt zseniink miből élnek lány,fiú,gyerek,öreg asszony akiről nemhallunk,látunks tudunk semmit.
Aki tudott a régimotorosok tv,színészek,zenészek biztosítoták létüket mert stódióket hoztak létre,manager irodákat,rendezvény s koncert közvetítők,prpodukciós és szerzői jogvédő irodákat,Stylist hogy a munkájukból kimerjék a 80 százalékos hasznot a többit magas rezsi,frizura haj,smink felllépés utazási költség kaja lakásrezsi autó költség gyerekükre viszi el.
Dobó Kata se tudott betörni a filmpiacra se a magyar a külhoni poppiacra senki tartósan meggyökerezni, ahol forognak a pénzek a botrányok,sex s ott is tönkremegy lehullanak sztárok alkohol drogban,fű,sex , adófizetési fegyver boitrányok,Hasselhoff,Whitney Britney,snoop dog ,pornós színésznők ezreit juttatják be oda rendes jóllekű jóérzésű és tiszta embert nem engednek be ne is küldjön egy anya,apa se senki a tárát,rokonát és a gyerekét.
Kozsónak osváth A .sikerült a szerelem utolsó vérig lányának,baby évi,pIrner alma és tnt ákos Cristál,Nox angliába van ott kopogtat mindükneüzleti válalkozásaik másod,harmadállásuk van mellete táncstúdó,fotózás ,reklámszöveg írás, munkaközvetítő iroda,modelliroda miegyéb kb .5 is de így is nehezen é lnek meg és boldogulnak itthon.
A feketeipar is annyira telitett ihaj hogy x hó,év alig élnek azok is meg soka költségük,rezsi megélhetési alapok.Ezt láttam x év után aki belekerült hogy 2 év 10 év után hova jutott. megérte?A drog,autók,biztosítási csalás,hamisítás fegyverek,antikbutorok,ember sex,szervkereskedellemmel ,betörők,hekkerek,adat tolvajok,foglalkozó alvilág ,internetes feketeoiac cex üzleti honlapok,kiskapuk,akikről olvasunk hallunk,
is ha egyszer egyszer nagy pénzhez jut pénzhez elveri,elbukja sitt aztán kezdi előlröl,.
De az is telitettt egymást ölik alig élnek meg.ez a világ vastagabb kb 70,30-25 százalék a munkás, dolgozó réteg a többi különböző helyeken.Iskola,gyes,tanul,nyugdíjas háztartásbeli,dolgozik keveseük cégnél,gyárban ,sok éjjszakába neten otthonában fészerében üzletel, sexmunka,masszázs,foirdít bedolgozik,távmunka,csal lop,betör és ezeken a helyeken egy részük szerte van a világban.
A munkahely bezárások s csökkenések után voltak ezrek foglalkoztató cégek,ruha élelmiszer üzemeink,eletktronika és fényforásgyáraink a multik s munkaközvetítűőkkel a fiatalok,családokat utlérte az eséllytelenség,céltalanság a pokol,éhhalála kényszerbűnözés ők koncok,áldozatok az öregek akinek van pénz munka,szerep, birtok bebiztosítottákmagukat élelem,hatalat ők és övéik maradnak .
Ha ma gyerekem lenne és sztár akarna lenni,dolgozi tanulni de nem tud munkához jó életszínvonal bérhez jutni, mennék kicsaládostul ,férj gyerekkel másik országba itt vennék egy olcsób házat,földet kiadnám,beültetném,pénzt csinálnék itt belőle és mennék ki az eladott ház,autó árából külföldre dolgozni,él tanulni,ott is vannak élnek már magyarok.
Ha van már 3,20magyar család akivelösszejárnak dolgozhatnak nem érzik annyira a magyar beszéd az anyaföld a honvágy hiányát megszokják mert ott vagyunk othon a hazánk ahol van pénzün,munkánk és szeretnekminket,lehetőségeink,kellünk együttlehetünk egymásnak,egymásért s szívesen látnak minket kapunk dolgokat amik az élet alapfeltétleihez szügségesek.
Akikmardnak éhenhal,nyomorog,lopnak ,csal betörnek taposnak és tönkremennek kihalnak egy nap rámennek.És írtam hogy miből él és keresnek.
A mai 25,33 évesekre kamaszokra ez várt a kisgyerekekre is ez fog.Utánnun születőkre.
Magyarországon munka,anyagi viszonylatban nem lesz jobb 2048 ban változik addíg folyamatos romlás zuhanás lesz halódik az ország sokan elvesznek meghalnak,éhenhalelmennek,kötöznek sokukat a sötét világ a bűn enlememészti várja és táplálja ott tartanak ki de ez ne élet.Az már a halálos ítélet.
Aki maradt az ragaszkodik a földje,társa házához itt haljon meg ha 1 nap nemlesz se pénz munka ,
akkor legalább a tisztesség becsület akarjon önként halni veszni bukni mindent.
Egy ismerősöm így járt eladta házát s kocsi,jurtában lakik ne fizet se adót se rezsit,mellete dolgozik.Azt mondta míg ez az élet lejár ő nem fog nyomorogni,éhenhalni utcára meni bemocskolódni ,nélkülözni se itt se kint elveszni a kenyérért..
Ott a a forrás,föld állat adta élelemből élnek.Onnét járnak be dolgozni.
A 3 zsűri homlokán rajt a az ördög jele a bűn hazuigság csalás vétek hallgatásé sex,tánc bűn ezer féle fajtja amia pályájukmögött sikrük mögtt van hogy fenntartották magukat.meg vannak jelölve.Ez a titok,bűnük.Ebbe kerül a karrier mint Cini,Kiszel,Kardának,Zizinek,playmateknek Molnár és Annácska Tv szereplők,PLaymateké mélyzuhanás éhenhalás,gidalány melegélet lelküket eladó tolvaj droggal,sexből üzletelő meg ki tudja mivel,válalkozó színsz,énekesek.
Az emberek hüjék vagy vakok hogy az x év termésélt nemlátják.
Én azt látom hogy aki szülő fölküldi,fölengedi meg a társ a párját a jobb élet reményébe nekik pénz lesz föláldoza őpket a halálba,pokolra vesztébe küldi onnét végük.
Ezer színésznő,énekesnő riporternő, mondta ő nem sxel,ő nem vetkőzik ő ne afdja nevét munkéját a hangját ahhoz amit nevet és amiben nemhisz,mocskosnak érez szulá,Jakupcsek,Lilu
és tucat szíynésznő teregette ki magát muszájból hogy állását megtathasa a képernyön maradhasson szilikonoztatni kellet mindtől popsit cicit kértek, és claudia is kitaposta onnét a szulákot műsorezetők cserélődtek.A népszerűségnek ára van.
A családoi fészek,szeretettől nem szabad elengedni szakadni egymást mert mindük a vesztébe rohan ezek nehéz söét idők mindünk mgpróbáltatik,de ebben a bajban mig van utolsó falat vííz renény,hit szeretet és bizalom ne engedjük elegymás kezét és áldozzukfelegymást ne küldjük el inább huzzzukössze magunka.
Legyen mitenni ,miből fizetni s ásárni nem az számít hogyan s mibőla munka,munkaviszony nyugdíj réteg, de ha veszni kell,,bukni egyszer mind felemelt fejjel együtt és szeretetben tegyék.Ha elveszítjük egymást egydülmaradunk e zord világban félni,fázi fogunk tonna baj veszéj vár ránk,csapda és kín csalódás és könnyek akkor leszünkigazán szegények,akkor nem marad semmink,akkor már se magunk,birtokunk,életünk akenyeret se féltjük ha nem egy akiét amiért maradjunk ,tegyük éljünk.
Akinek a rokona gyereke oda megy fékezze meg ne engedje el,ha nem akarja 3,5 7 évmulva félholtan tönkremenve,tönkretéve bemocskoltan látni kikészülve.
Ma nem szabad akarni,vágya nagyra törni,kitörni s nekimenni menniálmok,vágyak után mert mind belehalnak lehullnak a fénymadarak a gyermekek,nők aszonyokat ifjakat az elöregdő társadalom föláldozza a saját jóléte érdekében.iratott Biblia.
Ezt a mocskot a szellemi dolgok hozták drogok,sex tv!!! .,rádió sajtó politika,net telefon számítógépek a művészvilág sms telefonok,filmipar a technika tudás,törvények a világa.
A szellem a cigánykártyában ezt jelenti.
A romlás oka az öregek és a legkissebb fiú gyermek.
az 50 es évektől.Erkűölcsi morális romlás.Ez a vaskor.Fokozatosan mágtovább fog romlani minden ,
Egyre több lesz a singli,azonos nemű sok lány escothölgy singli,házas elvált meleg apa,férfi gyerek nemlez többé család,házasságok gyermkáldások szám csökkenni fog,a születő gyermekre pokol vár látjuk
.Még kevesebb lesz a világban energia olaj, fém,gá,energia a fa ki fog fogyni merülni,az élelem a gyógyszerek , a golfáramlat légkör pólusváltozás lesz idő,görbület s fprdgás,pálya csúszás mindenváltozik.S több repülő fog lezuhann iárvíz szél a földenergia erősödik erős szelek tornádó lesz villámlások a világban katasztrófákmert a szél,ég és a föld feszül..
A technika nő mi kiszorítja az emberii munkát tevrezést és gondolkodást és egyre több energiát zabál,a bio dolgok nap és födenergia beáramlása túl lassú lesz,a légkör összetétele is változik.Új betegségek ütik fela fejük az azonos neműek miatt az ő házasságuk,gyerekek genetikai szülészeti bevatkozások miatt a vér változik.
Az ember kjellme agresszívabb nőieebb férfiak lesznek lettek.a nőkelférfiasodnak külemés munka, jellemben gondolkodás,tudás,ész és szellemben de nem tudnakpozíciót elérni női testben.Bilológiai,vegyi csillagászati,fegyverkisérletek,genetikai folynak acvilágba robotok gyártása.Az ember egyre jobban kiszolgálják a gépek kényelemét szolgáják és egyre több hitel,tadót s rezsit fog fizetni.A világ bajait az adók,multik,munkaproblémák,pénzproblémák,a energia ! tudás efgészségügy a jog terén összeomlás , és a külvilági bankok üzleti jogi szféra okozza külpoloitikai törvények,szerződések piac behatás elnyomás Eu,Usa felfaljaa kis Országokat ahol,éhség betegségek megölik egymást meghalnak elviszik a lakosságot a nagy országok .
Ezekrea földekre házaiunkra,életünkre pályáznak mégtöbb mozi,pLáza legyen a megmaradtaknak feláldozzák a nép egyharmadát ezt ötölték ki megoldásnak mindenkinek jusson elég kenyér munka.Megérhetjük hogy egy nap országunkból csakplázák,gyárak lesznek és az a 4-20 fő akik benne dolgoznak és méterenként érik egymást a plázák,szemétüzemek,gyárak,logisztikai parkok és kint meghal az élet nemmarad ember az utcán ,a za pár is elhal,elöregszik megbetegszik maradnak a gépek,gyátrósorok,számítógép nemlesz kinek ekadni,se vásárló,fogyasztó dolgozó,családok,
gyermekek itt e ponton.
Mindez azér van mert nincs egyensúj nincs kiegyelnlítődés.ez akkorvan ha valamiből túl sok,túl kevés lesz.a mérleg 50-50 százalékon lnne jó.a legrosszabb arány a 70-30,80.20,90,10 most utóbbi kettő utolsó közt tart az Országunk.,De ehhez tudni kel mi avan a 2 oldalon a serpenyőnkben és amelyikből tul sok van az okozta a bajt meg amelyikből túl kervés.
utóbbi a tiszteség,rend fegyelem igazság,erény morál,hagyományőrzés szépség tizsztesség becsületes munka,tanulás közdelem anyaghoz pozícióhoz jutás a munka,pénz javak s lehetőségek s bérek.Ak iöreg adjon hálát ha hamarosan az öbvé lejár neki jutott méfg pénz munkabirtok,élelem poszt ház,autó kilvezhete utatzhat,vállalkoz s szórakozhatott diatalon,30-40 és 50 fölöt is nyugdíjason beteg papír priusszal dolgozhat s előnyt élvezhet a gyerekes családsak és fiatalok elött 25-44 évesek,akicsalád unokákért felelősek vannakéaik,ház berendezés utazásautóra költenéaz öreg ,meg magábnak megára nem ad gyereke,aszoinya nők,alkalmazott se unokának.Ez itt a baj.